click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Tuesday, 20 December 2011

"orang lain walaupun dah ada bf/gf still pasang skandal pun bahgia je....."

 



tu la ayat yang aku dapat dari seorang gadis yang menceritakan bahawa kesetiaan belum menjamin kebahagiaan...tapi betul ke??

mungkin sebab bila pasang skandal ni boleh la tampung kos hidup dorang selama berjauhan dengan pasangan sendiri kot...tapi bagi laki takkan la mintak gf dorang yang tampung semuanya??

walau apa pun yang dicakapkan tu memang benar benar berlaku namun aku tetap berpendirian bahawa kesetiaan adalah kunci bagi kebahagiaan sesebuah perhubungan...

kalau setakat untuk berbahgia sementara boleh la kot nak pasang pasang skandal ni semua....
tapi bagi aku hubungan sehingga ke jinjang pelamin adalaha lebih baik dari segalanya...
oleh itu kesetian dan kejujuran amatlah penting....



p/s : ramai gadis2 kat luar sana yang pasang skandal....ni yang jadi bertambah takut untuk aku cari pasangan hidup...

3 comments:

~ieda~ said...

ish3...xpayah la skandal2 neh...klo ase x nk da partner lg, better sowg2 kn...skandal2 pon bkn bole wt pe...juz 4 fun.setia ntah ke mn...

Si BuDaK KaChAk said...

yup....sorg lagi better kan??tapi kadang tu rase sunyi gak bile tgk org leh sumenye berpasangan tpi kite dok sorg2 je...

~ieda~ said...

sunyi 2 mmg x bole nk hlg even kita da partner skalipon...tol x???tp xper, xder skrg x bmkna xda slmanyer...naty msty dpt yg tol2 tau sng citer soulmate lah ^_^